ماگ تبلیغاتی – ماگ ها یک ابزار کارآمد برای تبلیغات شرکت های مختلف محسوب می شوند از آن ها علاوه بر نوشیدن می توان به عنوان گلدان نیز استفاده کرد.
اگر شما هم دنبال وسیله ای برای تبلیغات برند و هدیه به کارمندان، مشتریان و … می گردید من به شما ماگ تبلیغاتی را پیشنهاد می دهم. اما چرا لیوان ها و ماگ ها برای تبلیغات مناسب هستند؟ طبق آمار ها بیشتر از نصف مردم آمریکا هر روز یک فنجان قهوه می نوشد. مطمئن باشید این آمار در رابطه با چای در کشور ما صدق می کند شاید اگر آمارگیری دقیقی صورت بگیرد متوجه شوید که دو سوم مردم ایران در طول روز یکبار چای می نوشند. در واقع ماگ یک وسیله ی پرکاربرد و زیبا محسوب می شود که موجب ماندگاری برند شما در ذهن افراد می شود.
امروزه بسیاری از افراد بر روی ماگ ها و لیوان های سفالی نقش های زیبا، هنری و فانتزی طراحی می کنند. همین امر موجب جذابیت بیشتر لیوان ها برای مردم شده است. گاهی برخی از افراد را می بینید که کلکسیونی از لیوان، فنجان و … را دارند این نشان دهنده ی میزان محبوبیت لیوان در نزد مردم می باشد. حال تصور کنید یکی از لیوان های مزین شده به برند خود را به مشتریان شرکت هدیه دهید آن گاه آن فرد هر بار با نوشیدن چای یا قهوه به یاد شرکت شما می افتد. آن فرد شاید گاهی به هنگام نوشیدن در کنار دوست، همکار و یا حتی یک غریبه قرار بگیرد. بدین ترتیب این اشخاص با دیدن برند روی لیوان از وی در مورد شرکت مربوطه سوال خواهند پرسید و این روشی ارزان و بسیار تاثیر گذار برای تبلیغ شرکت شما می باشد.
ماگ های تبلیغاتی و لیوان ها با ابعاد و اندازه های متنوع با طرح ها و ایده های خلاقانه می توانند تاثیر زیادی بر روی مخاطب داشته باشند. شما برای تبلیغات با لیوان ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. این اهداف عبارتند از:
از ماگ و لیوان می توان برای نوشیدن آب، شربت، شکلات داغ و … استفاده کرد. شاید در طول روز شما بارها لیوان خود را با انواع نوشیدنی پر کنید. بدین ترتیب ممکن است هر فردی دو یا سه عدد ماگ مخصوص به خود را داشته باشد. همانطور که می دانید لیوان یک وسیله ی پر کاربرد در طول زندگی هر فردی محسوب می شود پس از این فرصت نهایت استفاده را برای تبلیغات خود ببرید. لیوان ها از هر جنسی که باشند تا مدت ها قابل استفاده هستند. لیوان ها به دلیل کاربری که دارند هرگز یگ گوشه خاک نخواهند خورد. شما می توانید از لیوان ها به عنوان یک ابزار سودآور و بادوام تبلیغاتی در هر زمانی استفاده کنید.
پس از این که هدف خود را تعیین کرده اید باید به دنبال مخاطب خاص و متناسب با هدف خود باشید آنگاه باید بدانید که سبک زندگی مخاطب شما چیست؟ آیا وی مدام در حال سفر و مهمانی است یا یک فرد درونگرا می باشد که داخل خانه می ماند؟ باید ببینید که مخاطب خاص شما به چه نوع لیوانی(ماگ تبلیغاتی) علاقه مند است. تمام این نکات به شما کمک می کند تا یک لیوان مناسب برای کادو دادن انتخاب کنید. به عنوان مثال افرادی که مدام در حال جابجایی هستند دوست دارند لیوان های کوچک و سبک داشته باشند در مقابل فردی که بیشتر اوقات در منزل است یک لیوان استاندارد را ترجیح می دهد.
اولین کاربرد ماگ تبلیغاتی نوشیدن چای، قهوه و … می باشد اما از ماگ ها برای امور دیگری نیز استفاده می شود به عنوان مثال می توان انواع خودکار، مداد، خط کش و … درون یک لیوان قرار داد. بدین ترتیب میزکار نظم پیدا می کند. هرچند این نوع استفاده از لیوان برخلاف کاربرد اصلی آن می باشد اما شما بازهم به همان نسبت می توانید برند خود را در ذهن ها ماندگار کنید. گاهی ممکن است لیوان شما کمی بزرگتر از یک لیوان معمولی باشد آنگاه می توانید درون آن خاک بریزید و گل یا گیاه محبوب خود را پرورش دهید. همان طور که گفته شد زمانی که هدف خود را از هدیه دادن لیوان مشخص کنید می توانید رنگ، سبک و مدل لیوان را نیز تعیین کنید.
شرکت آپادانا گیفت
به جرات ادعا دارد که نرخ کالاهایی که ارائه میکند 20 تا 30 درصد از بهای محصولات مشابه پایین تر است.
کلیه حقوق برای شرکت آپادانا محفوظ است.